Telefon:85 749 90 80
Fax:85 741 14 18
www:www.smzacheta.pl
Godziny pracy biura i administracji
poniedziałek, środa, czwartek, piątek 700-1500
we wtorki 700-1700
Kasy Spółdzielni czynne:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek 700-1400
wtorek 1000-1700 z przerwą 1330-1400
Interesantów przyjmują
Prezes Spółdzielni w biurze przy ul. Warszawskiej 79 w godzinach pracy biura 700÷1500, we wtorki 900÷1700
W Administracji Osiedla ul. Warszawska 79a i Mieszka I 16
Kierownik Osiedla w godz. Pracy biura 700÷1500, wtorki 900÷1700
Zastępca Kierownika Osiedla w godz. Pracy biura 700÷1500, wtorki 900÷1700
Zgłoszenia o zaistniałych szkodach i awariach przyjmowane są od lokatorów pod podanymi numerami telefonów w czasie pracy Administracji.
Administracja Osiedla Piasta I - Dział techniczny: tel 741 25 96
Administracja Osiedla Piasta II - Dział techniczny: tel 741 38 70
W sprawach dotyczących utzymywania czystości na osiedlu:
Administratorki Piasta I : tel 741 24 52
Administratorki Piasta II : tel 748 22 17
Zakład Remontowo-Transportowy Spółdzielni
ul. M. Konopnickiej 16 tel: (085) 741 60 72
W sprawie awarii na sieciach zewnętrznych należy telefonować na numery podane w tablicach ogłoszeniowych w klatkach schodowych oraz na numery alarmowe odpowiedzialnych służb.
Po zakończeniu pracy Administracji zgłoszenia awarii należy kierować do Pogotowia Technicznego S.M. "Zachęta" - Lift-Service (awarie wodno-kanalizacyjne, c. o., elektryczne i dźwigowe), które przyjmuje telefony całodobowo w dniach powszednich i świątecznych pod numerami 9282 oraz 085 742 47 56